یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۹۳ خرداد ۱۹, دوشنبه

باران از جنس من است و من از جنس باران …

باران از جنس من است و من از جنس باران … هر دو بی هدف می باریم به امید رویش یک امید از جنس عطر تنت ! زود برگرد ، باران نزدیک است ! متاسفانه بعضی از آدم ها هستند که : بی غذا ، دو ماه دوام می آورند ؛ بی آب ، دو هفته ؛ بی هوا ، چند دقیقه ؛ و بی "وجـــدان" ، خـیلی ... رابطه ها در دوحالت قشنگ میشن اول پیدا کردن شباهت ها... دوم احترام گذاشتن به تفاوت ها... آهای! انسان‌های خوش‌برخوردِ مودبِ مهربان! مرا معاف کنید من این روزها لبخندم درد می‌کند... هوا که ابری می شود؛ تمام خواستنم بودن تو می شود... و چه خوش خیال؛ پشت تمام پنجره ها؛ هنوز به یادت خیس باران می شوم! یاد تو شعرامو میسوزونه امروزو فردامو میسوزونه تا دوری از خونه این خونه ویرونه حال منم پریشونه شب جای چشماتو نمیگیره حتی دنیا جاتو نمیگیره اشک از چشمام سیره میریزه میمیره دلم اروم نمیگیره به‌ عشق چی شاد بخونم وقتی نگامو غم گرفت وقتی که‌ عشق اولم دست تورو محکم گرفت من بی تو یک بوسه فراموش شده ام... یک شعر پُر از غلط یک پیک عاری از مستی یک سیگار نیم سوز یک رویای ناتمام.... من بی تو هــــــــــیــــــــــچـــــــــــم روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالی از غم حتی در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم ــ اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده ! اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . . کاش می فهمیدی برای این که تنهایم ، تو را نمی خواهم برعکس برای این که میخواهمت ، تنهایم . . . رابطه ای که توش اعتماد نیست مثل ماشینیه که توش بنزین نیست تا هر وقت بخوای می تونی توش بمونی ولی تو رو به جایی نمی رسونه . . . ! قدرت، جاذبه مرد است و جاذبه، قدرت زن. گابریل گارسیا مارکز میگن هیچ عشقی تودنیا مث عشق اولین نیست نمیگم قبول ندارم ولی عشقی بعدازاین نیست میگن عاشقی دروغه کاشکی عاشقی دروغ بود کاش میشد بگم که رفتی جای پاتم رو زمین نیست میگن هرکسی تودنیا نیمه ی گمشده داره چی بوده گناه من که مث تو روی زمین نیست.. عشق مثل عبادت کردن می مونه بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی . . . حجم خالی تو را حجم هیچکس پر نمیکند ، باز هم بگو دوستان به جای ما ! و چه احساس قشنگیست که در خلوت خود / یاد یک دوست تو را غرق تماشا سازد فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است ، کافیست “دلت” ، “گیر” باشد گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...! گاهے دِلِمـ دو کَلَمه حــــــــرف مِهرَبآنآنه مـــــــــےخواهَد...! نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شِکل ِ بے تو مے میرمـــ...! سآده شآید ، مثـــــــل دِلتَنـــــگ نَبآش... فردا روز دیگر ے ست

هیچ نظری موجود نیست: