یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اس ام اس های عاشقانه جملات زیبا


 
قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت

کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی !


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


بمان با من که من بی تو صدایی خسته در بادم / در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم

بلور اشکهای من همان آغازییست / مرور خاطرات من عجب تکرار زیباییست . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


عشق یعنی پاک ماندن در فساد ، آب ماندن در دمای انجماد

در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دید و زود از من جدا شد

نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد  . . .






تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد

تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند

تاج من ، عشق توست که بر دل دارم . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

نمی دانم چه تاثیری است در عشق که بیمارش به صحبت نیست مایل . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

یوسف مصر اگر مشتریش دید و خرید ، دیده نادیده خریدار توام  . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

نرو دستم به دامانت / نگو دیگر نمی آیی

که میمیرم غریبانه  امان از درد تنهایی . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

تو را دوست دارم مثل عبادتم ، تو را دوست دارم مثل سعادتم

تو را دوست دارم تا آخرین نفس . . .

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری / پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

گفتی نمی خواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری . . .

.

.

.

زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم / خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

با تو همه دنیا میشه بهشت ، با تو هزار قصه میشه نوشت

ولی افسوس نمی گزاره سرنوشت . . .

.

.

.

هر سال تو را غرق صفا می خواهم / هر روز تو را کام روا می خواهم

از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا می خواهم . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام  . . .

هیچ نظری موجود نیست: