یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

اس ام اس های عاشقانه( جملات عاشقانه و رومانتیک )

 
sedato baram sms kon ba negahet behem mis bezan ba ghalbet behem zang bezan ghalbam ro vibrast ta man barat ye bus blutus konam ta to bezari ru backgrande lopet
فرستنده : firedrake_777@yahoo.com
 
 
روي در قلبم نوشتم  ورود ممنوع عشق امد و گفت من بيسوادم
فرستنده : nahichseyyed@yahoo.com
 
 
به ديدارم بيا هر شب،در اين تنهايي تنها و تاريك خدا مانند،دلم تنگ است،بيا اي روشن اي روشنتر از لبخند،شبم را روز كن در زير سرپوش سياهي ها ، دلم تنگ است
فرستنده : shahab_blaster@yahoo.com
 
 
روی هر شانه سری وقت وداع می گرید سر من وقت وداع گوشه دیوار گریست
فرستنده : ali_sogandedel@yahoo.com
 
 
از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند تنها کسانی با خود چتر می برند که به کار خود ایمان دارند(آنتوان چخوف(
فرستنده : armin13632003@yahoo.com
 
 
چه زيبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذيرفتي! چه فريبنده ! آغوشم برايت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !چه کودکانه ! همه چيزم شدي ! چه زود ! به خاطره يک کلمه مرا ترک کردي ! چه ناجوانمردانه ! نيازمندت شدم ! چه حقيرانه! واژه غريبه خداحافظي به من آمد! چه بيرحمانه! من سوختم !............ولي هنوز هم دوستت دارم
فرستنده : sheytoonak_fh@yahoo.com
 
 
vaghti be asemoon negah mikoni doost dari kodom setare male to bashe?
be ooni ke kamnoortare ghane bash,choon ooni ke por noortare hame negash mikonan
 
 
در زندگي بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شيشه مي کوبي ابر باش تا منتظرت باشن که بباري
فرستنده : sheytoonak_fh@yahoo.com
 
 
محبت از درخت آموز که حتي سايه از هيزم شکن هم بر نمي دارد
فرستنده : Shabnam Maddahi 
 
 
زنده باد انار: نه به خاطر سرخیش و نه به خاطر دونه دونه بودنش و نه به خاطر ترشیش . به خاطر تاج بالای سرش
فرستنده : amstel_cold@yahoo.com
 
 
عشق يعني لحظه هاي التهاب
عشق يعني لحظه هاي نابه ناب
عشق يعني قطره او دريا شدن
عشق يعني ديده بر در دوختن
عشق يعني در فراغش سوختن
فرستنده : jupiter.3491@gmail.com
 
 
نه در جایت بمان / نه در حالت بمان
همیشه روحی باش مهاجر
از جایی که هستی، به جایی که می توانی باشی
فرستنده : hamidrr_136@yahoo.com
 
 

هیچ نظری موجود نیست: