یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

اس ام اس سر کاری

تو صحرای قلبم تو تنها شتری !



پسر ها هیچ وقت دنبال دو چیز نمی دوند . اتوبوس و دختر چون 10 دقیقه بعد یکی دیگه میاد !



به جاسم میگن: در رو ببند هوای بیرون سرده. میگه: مثلا اگر من در رو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟





یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف !


تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم



یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

تند اومدی نمیگم!!!!!!!!!!!!!!



رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟



یه توپ دارم قلقليه ……. موهاي سرم فرفريه ….. مسیج جديد نداشتم سرت كلاه گذاشتم



از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم



از غضنفر میپرسن: از چه فصلی خوشت میاد میگه: از فصل جفت گیری


یک روز دو تا خالیبند واسه هم خالی می بستند. اولی میگه: ما یه کوه کنار خونه مون داریم که هر وقت می گیم جاسم، دو سه بار میگه جاسم…. جاسم…. جاسم…. دومی میگه: این که چیزی نیست، ما یه کوه داریم کنار خونه مون که هر وقت می گیم جاسم، میگه: کدوم جاسم



دختره ميره تو كتاب فروشي ميگه آقا ببخشيد كتاب برتري زن بر مرد دارين؟ مرده نگاش ميكنه ميگه خانم شرمنده ما اينجا رمان تخييلي نميفروشيم



اس ام اس عاشقانه یه خسیس: اگه گنجیشک پریدن یادش برد . اگه شیرین فرهاد یادش برد . اگه ماهی دریا یادش برد . من پولی این یه اس ام اسی که به شما دادما یادم نیمیرد !!!!



يارو تو مشهد بچش گم ميشه نذر مي كنه و ميگه: يا امام رضا دستم به دامنت، بچم پيدا بشه، ديگه غلط كنم بيام مشهد



امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من اين روز رو به خنگ ترين کسي که ميشناسي تبريک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست


برداشتن قدمهاي بزرگ در زندگي باعث پاره شدن خشتك انسان ميشود

دو تا غضنفر داشتن تو يه ماشين بمب كار ميذاشتن يكيشون به اون يكي ميگه: اگه اين بمب الان منفجر شه چي كار كنيم؟ اون يكي ميگه نگران نباش من يكي ديگه دارم






دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده

باد

رفیق

با معرفت !




دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه

یه لطفی بکن سن خودتو بهشون بگو !!!

****

یک روز انگشت با دماغ دعوا می کنند دماغه به انگشته میگه

اگه از این به بعد بهت جنس دادم !



گفتی تو دلم اول و آخر خودتی ، از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم ، شاهزاده قصه های من ، خر خودتی !!!



من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!

****

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون !

****

با همه ی وجودم سرم رو روی شونه های مهربونت

میزارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم !



سن خودتو ضرب در ۷۷۷ بکن بعد دوباره در عدد

۱۳ ضرب کنید عدد جالبی بدست می آید !

****

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!

****

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم

ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟



زن .یه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو

میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟

شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

****

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

****

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!



مگسه داشته گه میخورده ! یک دفعه بالا میاره !

میگن چی شد !؟ میگه : توش مو بود !!!

****

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

۱کی؟

۲تا ؟

۱۰۰تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به ملیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

****

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از ۱۵ دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!



تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :

مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید

فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده ! ما به احترامش میپوشیم !!!

****

گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد. تقسیر قوانین دستوری است !!!

****

اگه کسی بهت گفت خوشگل, اول یه لبخند ملایم بزن بعد

با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه !!!

****


به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان»! لبخند زد. پرسیدم: «چرا می خندی؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد» پرسیدم: «مگر چه کرده ام؟» گفت: «مرا لعنت می کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام» با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می خورم؟!» جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می زند.» پرسیدم: «پس تو چه کاره ای؟» پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز !!!

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای خود هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید …

با ما تماس بگیرید.

صنف پالان دوزان پایتخت



اگه به دعا برای مریض ها اعتقاد داری ..

تو هم این اس ام اس رو مث من واسه ۷ تا مریض روانی مث خودت بفرست

.



کاشکی علم اونقدر پیشرفت کرده بود که می تونستم از همین جا

بوسیله اس ام اس شصت پامو بکنم تو چشات! عزیزم!



@#@#$^%&^&

!@#$$%@#$%^&^

!#@#!#$!^#$@&%*^

^$%^#%$#$%@$#@

اینو واست فرستادم مشغول شی ..اول صبحی این قدر دست تو دماغت نکنی



حیف،حیف تو که زمان نیوتون نبودی تا تورو ببینه

و معنیه حقیقی دافعه رو هم بفهمه!!!



با شور عشق میخواستم خانه ای از کاه و گل بسازم ،اما تو کاه ها رو مثل گاو خوردی


یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی هستم که داره این اس ام اس رو می خونه



تو را از گٌل نه از گِل آفریدند

ز عطر یاس و سمبل افریدند

نمی دانم چرا با این همه حسن

تو را اینگونه مُنگل افریدند



ببین میخوام حالتو بگیرم اس ام اس ندارم خودت سعی کن یه جوری حال خودتو بگیری



تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

به جون خودم راست میگم

.

.

.

نرو هیچی تهش نیست

.

.

.

نرو دیگه

.

.

.

اعتیاد رو میگم !!!



چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند



دیگه دوستت ندارم

دیگه اهمیتی واسم نداری

E

E

E

E

چرا دماغم اینجوری شد

.

.

o————

/l

JL



اگه کسی بهت گفت خوشگل اول یه لبخند ملایم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه



بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم

.

.

.

می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!



بی وفا دیگه دوستم نداری . . .

خیلی خب ، قلادتو باز می کنم بری

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز من مايلم با شما تبادل لينك داشته باشم اگه دوست داشتيد مي تونيد من رو بانام * با حالترين عكسها * لينك كنيد وعنوان لينك خود را ارسال تا در اسرع وقت درصفحه اصلي وبسايت من لينك شويد http://seemorgh.blogsky.com