یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۷ بهمن ۵, شنبه

هيچ کس ويرانيم را حس نکرد

هيچ کس ويرانيم را حس نکرد...

وسعت تنهائيم را حس نکرد...

در ميان خنده هاي تلخ من...

گريه پنهانيم را حس نکرد...

در هجوم لحظه هاي بي کسي...

درد بي کس ماندنم را حس نکرد...

آن که با آغاز من مانوس بود...

لحظه پايانيم را حس نکرد...

۹ نظر:

ناشناس گفت...

یادمان باشد طلب عشق زهر بی سروبی پایی نکنیم
تازه از اونی که یه دنیا دوستش دارم جدا شدم البته اون تنهام گذاشت از جملاتت خوشم اومد زیباست اگه می تونی برام دعا کن

ناشناس گفت...

يه دختر تنها يه آسمون ترديد
به هر كسي دل بست ازش خيانت ديد
اسمم محياست به معني زندگي
ولي معني زندگي من چيز ديگري است
تا حالا بيشتر از چند بار تو زندگي و عشقم شكست خوردم
ناشناس حالتو درك مي كنم و از صميم وجود برات دعا مي كنم
شما هم براي كنكور من دعا كنيد

حمید گفت...

سلام دوست عزیز
میدونم چی میگی عزیز
ایشالا غمت بر طرف بشه
محیا جان
هیچ نگران نباش
موفق میشی ایشالا

sahar گفت...

سلام
خسته نباشيد
وب قشنگي داريد مطالبشم خوبه و قشنگ
ولي ببخشيدا البته به نظر من اگه قالبش رو عوض كنين خيلي بهتر ميشه
خوشحال ميشم به وب منم سر بزنين
البته تازه وارديم به بزرگي خودتون ببخشيد
delbar3.blogfa.com

sahar گفت...

سلام به همتون
خدا يا اين عشق چيه كه همه ازش حرف ميزنن
همه ازش مينالن
خدا اگه عشق اينقدر تلخه چرا هديش دادي بهمون
خدايا چرا؟!؟!
هر عاشقي رو ميبيني ميناله
اينم شد زندگي؟
ولي اميدوارم كه همه به عشقشون برسن و شكست نخورن
دست حق به هموارهتون
ياعلي

sahar گفت...

بودنم را هيچ كس باور نداشت
هيچ كس كاري به كار من نداشت
بنويسيد بعد مرگم روي سنگ
آنكه خوابيد در اين گور سرد
بودنش را هيچكس باور نداشت

بچه ها من عاشق نيستم ولي وبم در مورد عاشقاس
عشق رو نچشيدم ولي ترس دارم
حال و حوصله ي عشق رو هم ندارم
تو زندگي واسه خودمون به اندازه ي كافي مشكل داريم كه عشق توش گمه
زندگي خيلي سخته
خيلي
اميدوارم كه موفق و مويد باشيد
ياعلي

ناشناس گفت...

برای محیا
خدایا پر از کینه شد سینه ام
چو شب رنگ درد و دریغا گرفت:
دل پاکروتر ز ایینه ام
دلم دیگر ان شعله ی شاد نیست
سرایی در این شهرک اباد نیست
خدایا:تو گر مرده ای جانشین تو کیست
وگر زنده ای کین پسندیده نیست...

ناشناس گفت...

سلام به همه دوستان گلی که اینجا دور هم جمع شدن
بابا انقدر سخت نگیرید مگه چندسال میخواهیم زندگی کنیم؟
من عشق وتجربه کردم باهاش ازدواج کردم
درد کشیدم ونتیجه صبوریم برای عشق بیوفایی شد و دیده نشدن
اما از پانیفتادم هرچند یکبارانقدراحمق شدم که تا خودکشی پیش رفتم
اما الان زندگی میکنم شاد و پویا بخاطر خودم چون الان اول عاشق خودم هستم
تااگه دوباره عقلموازدست دادم وعاشق شدم حداقل واس اون عشق انقدرحرمت قایل شده باشم که حس کنم ادم بی ارزشی سراغش نرفته
بگذریم زیاد حرف زدم
برای همه اتون دعا میکنم وبه دعای شما نیازمندم
تازه وارد

ناشناس گفت...

عالی بود حس من این است زهرهلال در مقابل تنهایی هیچ است دل به هر کس بستم دلم پس زد خوشحالیم این مثل خدا تنهایم