یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۷ بهمن ۵, شنبه

باورم نمی شود!

کاش در کنارم بودی ، کاش میتوانستم تو را در آغوشم بگیرم و نوازش کنم....

باورم نمیشود که از من اینهمه دور هستی و فاصله بین من و تو بیداد میکند....

کاش می توانستم دستانت را بگیرم و با تو به اوج خوشبختی بروم....

کاش میتوانستم بوسه ای بر گونه مهربانت بزنم.... ای کاش ، کاش ، کاش...

دلم بدجور هوای تو را کرده عزیزم... دلم بدجور در حسرت دیدار تو هست

ای بهترینم....

باورم نمیشود ، این همه فاصله در بین من و تو غوغا میکند

و دریای غم و دلتنگی در قلبهایمان طوفان به پا میکند ، امواج تنهایی مثل

خنجر در قلبهایمان مینشیند ....

و ای کاش در کنارم بودی ... کاش بودی و دلم را از امید و آرزوهای انباشته شده خالی میکردی....

باورم نمیشد ، سخت است باور کردنش ، با نبودنت در کنارم گویا

در این دنیا تنهای تنهایم .... بی کس ، بی نفس ، میروم با همان پاهای خسته ، در جاده ای

که به آن سوی غروب خورشید ختم شده است....

کاش که تو در کنارم بودی....آنگاه دیگر هیچ آرزویی از خدای خویش نداشتم....

سخت است ولی باید نشست در گوشه ای و گریست و انتظار کشید تا تو به سوی من بیایی...

و ای کاش تو در کنارم بودی ، باورم نمیشود رفته ای و بار سفر را بسته ای ،

دلم بدجور برای تو تنگ است ...

باورم نمیشود که نمیایی...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

دست گل این وبلاگ نویس عزیز درد نکنه
عالی بود
ممنون

حميد گفت...

سلام
مرسي كه نظر دادي
اميدوارم هر كي هر نظري داره بگه

sahar گفت...

سلاممممممممممممممم
خسته نباشيد
بازم ميگم خيلي عالي بود
تبادل كردم
تبادل كن
اگه ميشه
خوشحال ميشم
توي وبم اميدوارم باهمديگه و بتونيم كمك همديگه كنيم
من به شما به عنوان يه بزرگتر و يه پيشكسوت احترام ميذارم و اميدوارم كمكم كنيد
ياعلي

AMIR گفت...

سلام خسته نباشید بسیار ممنونم از مطالب و متنهای بسیار زیبای شما.باز هم منتظر مطالب زیبا و جدید شما هستم

حمید گفت...

مرسی امیر جان
مرسی سحر جان لینکت میکنم

فریدون گفت...

بالا خره از پوسته ی خودم بیرون اومدم و ادامه ی داستنمو نوشتم
ببخش اگر دارم فقط دارم خبر میدم و پستتو نخوندم
منتظرم
فعلا

راستی منو بلینکی ممنونت میشم .
من لینکت کردم