یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۷ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

اس ام اس های زیبا و حکیمانه

بهترين و زيباترين چيزها در دنيا قابل ديدن و لمس کردن نيستند—بايد آنها را با قلبتان احساس کنيد.

*********

خداوند آزادی را آفريد و بشر بندگی را.

*********

يك پرنده ي كوچك كه زير برگها نغمه سرايي مي كند براي اثبات خدا كافيست...

*********

جايي در پشت ذهنت به خاطر بسپار كه اثر انگشت خداوند بر همه چيز هست...

*********

در بن بست راه اسمان باز است پرواز بياموز

*********

ایمان کامل یعنی آنچه نمی دانی یاد بگیری وآنچه می‌دانی عمل کنی!

******

اين عشق نيست که دنيا را مي چرخاند، عشق چيزي است که چرخش آنرا ارزشمند مي کند.

******

برای زندگی فکر کنید ،اما غصه نخورید.

******

هر چه نور بيشتر باشد سايه عميق تر است.

******

آرام باش ،توكل كن،تفكر كن،آستين ها را بالا بزن آنگاه دستان خداوند را ميبيني كه زودتر از تو دست به كار شده اند.

******

دختران روستا به شهر فكر مي كنند! دختران شهر در آرزوي روستا مي ميرند! مردان كوچك به آسايش مردان بزرگ فكر مي كنند! مردان بزرگ در آرزوي آرامش مردان كوچك مي ميرند!! كدامين پل در كجاي جهان شكسته است كه هيچ كس به خانه اش نمي رسد؟؟

******

اگر هميشه همان کاري را که انجام داده ايد تکرار کنيد ، چيزي بيش از آنچه تا کنون به دست آورده ايد، به دست نخواهيد آورد.

******

خطر متفاوت بودن را بپذيريد اما بياموزيد بدون جلب توجه متفاوت باشيد.

******

با لمس عشق و محبت می توان شیطان را از قلبها بیرون راند.

******

وقتي ناراحتيد از اينكه به چيزي كه مي خواستيد نرسيديد ، محكم باشيد وخوشحال...خداوند در فکر چیز بهتری برای شماست.

******

از مردمک دیده بباید آموخت دیدن همه کس را وندیدن خود را

******

هر روز شیطان لعنتی خط های ذهن مرا اشغال می كند

هی با شماره‌های غلط ، زنگ می‌زند،‏

آن وقت من اشتباه می كنم و او با اشتباه های دلم حال می كند.

دیروز یك فرشته به من می‌گفت: تو گوشی دل خود را بد گذاشتی

آن وقت ها كه خدا به تو زنگ می‌زد

(حی علی الصلوة ).

چرا جواب ندادی ؟؟!!؟!


۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام وبلاگت عالی مثل خودت

ناشناس گفت...

سلام وبلاگت با حال مرسی که به وبلاگم سرمی زنی

ناشناس گفت...

ناشناس خودم هستم آقا حمید بیا تو وبلاگم من نمی تونم زمینه وب مو عوض کنم کمکم کن تو نظرها راهنمایی کن

من گفت...

سلام:
مبتون خیلی عالیه.
شاد باشید.

من گفت...

ببخشید
منظورم وبتون بود.

bahareh گفت...

سلام.sms هات عالیه.مرسی

مهلا گفت...

عاليه ولي حيفففففففف چونخيلي كمه

ناشناس گفت...

ان هنگام که همه منتظر بارانند ودعای باران میخوانند غافلند از اینکه که خداوند در فکر کودکی است که کفشهایش سوراخ است

ناشناس گفت...

زمانی که خداوند از پشت سر دست هاشو روی چشام گذاشت از لای انگشتانش چنان محو دنیا شدام که فراموش کردم او منتظر است که نامش را بگویم