یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۶ اسفند ۱۳, دوشنبه

عشق يعني....



عشق يعني مستي و ديوانگي
عشق يعني با جهان بيگانگي
عشق يعني شب نخفتن تا سحر
عشق يعني سجده ها با چشم تر
عشق يعني سر به دار آويختن
عشق يعني اشک حسرت ريختن
عشق يعني در جهان رسوا شدن
عشق يعني مست وبي پروا شدن



عشق يعني سوختن يا ساختن
عشق يعني زندگي را باختن
عشق يعني انتظار و انتظار
عشق يعني هر چه بيني عکس يار
عشق يعني ديده بر در دوختن
عشق يعني در فراقش سوختن
عشق يعني لحظه هاي التهاب
عشق يعني لحظه هاي ناب ناب

ای رهگذر اگر عاشقی بیا تو

۴۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام شعر قشنگیه
چون دلت نشکنه نظر دادمم تاخوش باشی که یه نفر بهت اهمیت میده
خداحافظ

SARA گفت...

خیلی عالی بود
بیشترش کنید
لطفا

حمید گفت...

ناشناس جان میرسی
البته بدون هر چند خیلی وقته آپ نکردم همیشه بازدیدم بالاست
ولی یه نظرم یکیه
خیلی لطف کردی
من از طریق ایمیلم متوجه میشم نظر واسه کدوم پیامم اومده!
سارا جان مرسی قابل شما رو نداشت لطف دارید
سعی میکنم بازم آپ کنم

سحر گفت...

سلام نظرمیدم تا تو مثل من نشی که حتی نمی دونم نظرش راجع به من چی بود

عشق یعنی ماندن من تا سحر
عشق یعنی اشک نم نم گونه تر
این از خودم بود ولی تو این دنیا هیچکی ارزش عاشق شدن را نداره

خوش به حالت که حداقل جمله های عاشقانه را می خونی

حمید گفت...

سلام سحر جان
مرسي لطف كردي

عشق يعني چشم هاي مست او
عشق يعني دست من در دست او

عشق يعني ناله هاي بي جواب
عشق يعني گريه ها در وقت خواب

اينكه هيشكي ارزش عاشق شدن نداره رو اگه همه انتخاب كنن اونوقت عشق ميميره

اين جمله هاست كه منو زنده نگه ميداره
شاد و پيروز و موفق باشي
بازم بهم سر بزن

عاشق متنفر از معشوق گفت...

دل بریدن ازتوکاراین دل دیوانه نیست
صحبت از عشق است اینجا صحبت افسانه نیست
عشق با فرزانگی هرگزندارد سازشی
عشقبازی در حقیقت کار هر فرزانه نیست
هر کسی دارد به سر سودای عشق آتشین
بی گمان این کس میانش با جنون بیگانه نیست شعر- از استاد نیکدل شاهرودی

شرم گفت...

عشق
چیه؟
کجاست؟
چه رنگیه؟
چطور به وجود میاد؟
کی لایق اونه؟
چه حسی داره؟
بهترین کمک کن
عظمت در نگاهم باشه
نه در اونچه بهش نگاه میکنم.

ناشناس گفت...

عاشق بودن یعنی در دریا غرق شدن
ولی
دوست داشتن یعنی در دریا شنا کردن

ناشناس گفت...

چون عاشقم درک میکنم این نوشته ها رو

Maryam گفت...

سلام شعرتون واقعا فوق العاده بود ولي هركسي لايق عشق نيست.از زندگي پرسيدم عشق چيست؟

خنديد و گفت: از رويا بپرس .

از رويا پرسيدم او نيز خنديد .

گفت:از خواب بپرس.

از خواب پرسيدم گفت از غم

غم گريست و از اشك پرسيدم .

گفت چرا از آنكه همه چيز را ميداند نمي پرسي؟

پرسيدم كيست : خنديد و نگاهي به آسمان كرد .گفت : آنكه تو را آفريد و خالق عشق است حتما او ميداند رو به آسمان كردم و گفتم او همه چيز را مي داند اما........

گفت بپرس او هيچ بنده اي را به خود وا نمي گذارد .

پرسيدم و فرشته اي از آسمان پديد آمد و گفت : عادت تنها واژه براي عشق

Maryam گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Maryam گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

فوق العاده بود. یه سر به بزنloveword13.blogfa

ناشناس گفت...

فوق العاده بود.حالا یکی از من
یک نظر در ابر کردم ابر باریدن گرفت
یک نظر در یار کردم یار نالیدن گرفت
تکیه بر دیوار کردم خاک بر فرقم نشست
خاک بر فرقش نشیند هرکه یارازمن گرفت

ناشناس گفت...

خوب بود حالا این
عشق سوءتفاهمی است میان دو احمق که با یک خداحافظی تمام میشود

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
sharareh گفت...

زیباست,کاشکی حقیقت بود.

PeyM@n گفت...

عشق چیزه قشنگی نیست. خدا نصیب همه جوونا کنه.

ناشناس گفت...

قشنگ بود

ولی هیچی چیز سخت تر از این نیست که کسی رو دوست داشته باشی اما هیچ وقت نتونی بهش بگی..............

rima گفت...

سلام
اینم از من:
او شراب بوسه می خواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
طالبم آن لذت جاوید را

raha گفت...

آخه این چه دنیای نامردی که باید به اجبار کسی رو دوست داشته باشی اون برای تو بمیره تو اصلا برات مهم نباشه اخه به اینم میگن عشق..........

جمشید گفت...

سلام قشنگ بود دمت گرم

کامبیز گفت...

عشق یعنی دوست داشتن بدی های معشوق،توی این دنیا کسی عاشق نیست ما عاشق خودمونیم همه چی رو واسه خودمون می خواییم دوست داریم معشوقمون اون جوری که ما دوست داریم باشه نه اون جوری که هست دوستش بداریم خواهش می کنم سر خودومون کلاه نذاریم کسی دیگه رو هم علاف خودومون نکنیم ما خود شیفته ایم و فقط خودمون رو می خواییم باید به معشوقمون اجازه ÷رواز بدیم اگه برگشت ÷یش ما این عشقه نه اجازه ÷رواز بهش بدیم و به ÷اش یه طناب ببندیم و نتونه ازمون دور بشه وهر وقت خواستیم برگردونیم

ناشناس گفت...

به به به عجب جملات قشنگی.
آدمو یاد جوونیاش میندازه.
جوونی کجایی که یادش بخیز.
عشق یعنی نامردی نکردن به کسی که دوسش داری.

هيمن گفت...

عشق اي مفتي قتل و جنون اي زفتواي تو دلها پر زخون
عشق اي مايه ي رسواييم
گويمت اكنون كه من رسوا نييم

ناشناس گفت...

خیلی‌ قشنگ بود به شرط اینکه "سر بالای دار" رو بردارید

ناشناس گفت...

براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش

malieyni@yahoo.com گفت...

عشق یعنی انتظار منتظر . . .

ناشناس گفت...

kheili ghashang bood

ناشناس گفت...

عشق یعنی تپیدن
عشق یعنی دویدن

عشق نعنی افتیدن
عشق یعنی بسمل بودن

عشق یعنی شب های تا صحر بیدار بودن
بلاخره عشق یعنی مردن

Amir hassan گفت...

اینم یه شعر از من

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بــی وضــــو در کوچـــه لیلا نشســـت
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فــــارغ از جـــام الــستــش کــــرده بــــود
ســجـده ای زد بـــر لــــب درگــاه او
پــــُر ز لـــیلــا شـــــد دل پـــــر آه او
گـــفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بــــر صلیب عـــشق دارم کرده ای
جـــــام لیلا را به دسـتـم داده ای
وندر این بازی شــکستم داده ای
نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیـلاســـــت آنم می زنی
خسته ام زین عشق، دل خونم نکن
من کـــه مجنونم تو مــــجنونم نــکن
مـــرد ایــــن بـــازیــچـه دیگر نیستم
این تو و لـــیلای تو... مــــن نیستم
گــــفت ای دیــوانه لــیلایــــــت منم
در رگ پنهان و پـــیــدایـــت منـــــم
ســــالها بــــا جــــور لیلا ســـاختی
من کنارت بـــــودم و نـــشناخـــتی
عــشق لــــیلا در دلـــت انـــداختم
صد قمــــار عشق یکجا بـــاخـــتم
کـــــردمـــت آواره صــــحرا نـــــشد
گفتم عاقل می شوی اما نــشد
سوختم در حسرت یک یـا ربــت
غیر لیلا بــــــر نــــیــامد از لــبت
روز و شب او را صـــدا کردی ولی
دیدم امشب با مـنی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سر می زنی
در حــــــریم خانه ام در می زنی
حــــال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود
مرد راهش بـــاش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

ناشناس گفت...

سلام
شعراى كه مى نويسين جالبه خيلى قشنكه
هركس نظر خودشو راجبه عشق ميكه در قالبه يه شعر
من فقط مى خوام بكم كه عشق خيلى مقدسه و بايد بهش سجده كرد
كاش عاشق زمعشوش طلب جان مى كرد تا هر بى سرو باى نام خود را عاشق نزارد

موفق باشيد

rashidjanbaz@yahoo.com گفت...

خیلی حالی بود

مجتبی گفت...

من یک عاشقی هستم که5سال بامعشوقم هستم.اون برای من میمیره ومن هم برای اون وازهمه مهم ترداریم باهم ازدواج میکنیم.ازخدامیخوام که همه ی عشق هامثل عشق من باشه.

ناشناس گفت...

خیلی عالی بود

ناشناس گفت...

عالی بود.چون عاشقمو وعاشقیو درک میکنم

ناشناس گفت...

عشق یعنی یک نگاه ... یک قسم...

ناشناس گفت...

سلام دوستان
من هم چهار سال است که عاشق هستم چند روز قبل نامیزاد شدیم
این یک بیت است که دوست دخترم برام فرستاده بود.
دوست دارم با تو باشم با تو همسفر شوم
با تو در آتش بسوزم با تو خاکستر شوم

ناشناس گفت...

سلام من عاشق عشقم هستم اونم منو دوست داره خیلی شادم و میخواهیم تا اخرش با هم بمونیم

ناشناس گفت...

Nothing is better than love <3

ناشناس گفت...

اسکل کردید ملت و ناقلا ها. عشق کیلویی چند؟ هرکی میگه عشقش واقییه عین سگ دوروق میگه با شایدم هنوز نمیدونه بنده خدا رکب خورده. برید کاسه کوستون و جمع کنید بابا.

فائزه گفت...

سلام.شما که دکترای فیزیک میخونین خوشحال میشم به وبلاگ فیزیک ما بچه های دبیرستانی هم یه سری بزنید و با نظر گذاشتنتون تو بهتر شدن وبمون بهمون کمک کنید.